Reklamačný poriadok
Výňatok zo Všeobecných obchodných podmienok. Kompletné znenie si môžete prečítať tu.
8.10 POSTUP PRI UPLATNENÍ REKLAMÁCIE:
8.10.1 Bezodkladne po zistení vady nás informovať emailom alebo telefonicky o chybe výrobku (popis vady).
8.10.2 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry, dodacieho listu. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady. Tovar je potrebné poslať na adresu predávajúceho.
8.10.3 Po obdržaní reklamovaného tovaru predávajúci stanoví postup vybavenia reklamácie. Pokiaľ je to v možnostiach predávajúceho, posúdi reklamovanú vadu. Ak nie, predávajúci pošle reklamovaný tovar na posúdenie výrobcovi. O zvolenom spôsobe bez odkladu informuje kupujúceho.
8.10.4 Ak je nutné zaslanie reklamovaného tovaru výrobcovi, predávajúci tak urobí v čo najkratšom možnom čase. Predávajúci priebežne informuje kupujúceho o stave vybavenia reklamácie.
8.10.5 Ak reklamácia nebude uznaná, predávajúci pošle späť tovar kupujúcemu, pričom si môže nárokovať na uhradenie nákladov s tým spojených.
8.10.6 V prípade uznanej reklamácie predávajúci kontaktuje kupujúceho a dohodne s ním spôsob vybavenie reklamácie – výmena tovaru alebo vrátenie zaplatenej kúpnej ceny, pričom právo voľby má kupujúci. Vrátenie zaplatenej kúpnej ceny musí vykonať do 15 kalendárnych dní odo dňa uznania reklamácie.
V prípade problémov so zakúpeným tovarom nás čo najskôr kontaktujte, aby sme dohodli ďalší postup ku Vašej spokojnosti.